Wicked Monsters Blast! HD PLUS
Wicked Monsters Blast is een spannend schietspel voor spelers van alle leeftijden. Neem je vijanden op de korrel, los puzzels op en kies je favoriete personage om vijftien maffe minigames te spelen, of om de twintig levels in de Challenge Mode met maximaal vier vrienden de baas te worden.