Giana Sisters: Twisted Dreams
Giana Sisters: Twisted Dreams is een uitdagend en schitterend platformspel met verrassende wendingen. Geef zelf vorm aan Giana's droomwereld om je vaardigheden en omgeving naar believen te transformeren. Gebruik je behendigheid, snelheid en je brein om de gevaren van Giana's vreemde dromen te trotseren!
Giana drijft de spot met griezelige nachtmerries terwijl ze lichtvoetig langs monsters en vallen wervelt. De sprookjesachtige droomwereld maakt haar echter woest. Dan geeft ze haar ontstuimige, kwajongensachtige streken de vrije loop, klaar om voorbij te stormen en alles op haar pad te verpletteren!