Darts Up
Darts Up is de ultieme dartgame voor de Wii U, waarin je zorgvuldiger kunt mikken dan ooit tevoren dankzij de bewegingssensor in de Wii U GamePad. Nodig je vrienden en familie uit, want je kunt het spel met z’n vieren spelen.
Er is ook een spelstand waarin je speciale moves kunt gebruiken, en bovendien de spelstand Arcade met een online-ranglijst. Daar kun je je beste scores vergelijken met die van vrienden en spelers van over de hele wereld.