Super Ghouls’n Ghosts, het derde spel uit de legendarische Ghosts’n Goblins-reeks, volgt de heldhaftige Sir Arthur tijdens zijn zoektocht naar de ontvoerde prinses in een land geteisterd door demonen.
Vecht je door dodelijke levels en versla de eindbazen om je avontuur voort te zetten. Maar kijk uit, want als Arthur geraakt wordt, gaat z’n wapenrusting kapot, en staat hij in zijn onderbroek!
Dit enorm uitdagende platformspel, oorspronkelijk ontwikkeld voor de Super NES, werd met veel enthousiasme ontvangen en werd een regelrechte bestseller.