The third game in the legendary Ghosts’n Goblins series, Super Ghouls’n Ghosts follows brave Sir Arthur’s quest through demon-infested lands to rescue the kidnapped princess.
Battle through deadly stages and beat each level’s boss to progress. But watch out: if Arthur is injured his armour will break, leaving him in just his boxer shorts!
Originally developed exclusively for Super NES, this supremely challenging platformer won critical acclaim and became an instant bestseller.