Worms Rumble
Worms Rumble is Worms zoals je het nog nooit hebt gezien, met intense realtimegevechten in arena's, voor 32 spelers op verschillende systemen. Zet je schrap voor de spelstanden Deathmatch en Last Worm Standing, waarin één Holy Hand Grenade de dood betekent!
Gebruik allerlei populaire wapens, zoals de Bazooka, de Shotgun en de Sheep Launcher, plus nieuwe toevoegingen aan het arsenaal om ten koste van je ongewervelde vijanden het klassement te bestormen. Pas je worm aan, doe mee aan uitdagingen en seizoensevents en experimenteer met nieuwe speelwijzen in The Lab. Dit is Worms, opnieuw uitgevonden.
In Worms Rumble hoef je geen beurten te wachten. Elke ronde wordt uitgeknokt in REALTIME! Als je vijand je met vuur bestookt, sla je gewoon meteen terug!
Bereid je voor op online chaos op consoles en pc. Bij de release zijn de solo- en battleroyale-uitvoeringen van Deathmatch en Last Worm Standing beschikbaar!
Bewapen jezelf met nieuwe en oude bekende wapens! Met klassiekers zoals de Bazooka, de Holy Hand Grenade en de Sheep Launcher plus de gloednieuwe Hammerhead, Plasma Blaster en Rocket Shield.
Doe mee aan seizoens- en community-events, en dagelijkse opdrachten voor extra XP en beloningen in de game. Experimenteer met nieuwe gameplay en wapens in The Lab. Er zijn elke week nieuwe experimentele spelstanden met leuke nieuwe manieren om te spelen!