Witch's Pranks - Frog's Fortune
Je bevindt je in een sprookjeswereld die echt gek is geworden. Gevangen genomen door de boze heks, moet je belachelijke puzzels oplossen om aan haar knokige klauwen en krankzinnige gekakel te ontsnappen.
Ze wil niets liever dan zoveel mogelijk prinsen in kikkers veranderen. Je kunt er zeker van zijn dat de prinsen allemaal naar huis willen, naar hun prinsessen.