Unbox: Newbie's Adventure
Speel als Newbie, een kartonnen doos, en stuiter en rol door prachtige 3D werelden vol beeldschone uitzichten, bergen, eilanden en meer. Newbies levensdoel is om zijn waarde als zelfbewust en zelf-bezorgend pakket te bewijzen om zo de Global Postal Service te redden van faillissement.
Als levende kartonnen doos kan Newbie epische werelden verkennen terwijl hij missies en uitdagingen aanneemt. Onderweg maakt hij nieuwe vrienden, vindt hij een scala aan verzamelvoorwerpen en ontdekt hij allerlei supergeheime dingen. Uiteraard zijn er ook nog vijandelijke inwoners: de Wild Cards en hun baas zijn eropuit om de GPS te gronde te richten.
Naast de singleplayer-avonturenstand bevat Unbox: Newbie's Adventure ook klassieke actie op een gedeeld scherm. Tot vier vrienden kunnen elkaar uitdagen in razendsnelle races en eliminatiegevechten, dus bereid je voor op eindeloze kartonnen chaos en creëer je eigen toernooien in speciale multiplayer-levels.