Travis Strikes Again: No More Heroes
Travis Touchdown duikt in de gamewereld en gaat op een wild avontuur in Travis Strikes Again: No More Heroes voor de Nintendo Switch! Neem je Beam Katana in je hand, vecht je een weg door een reeks gamewerelden en stuur de eindbaas aan het einde van elke game naar het hiernamaals!
Enkele jaren na No More Heroes 2: Desperate Struggle leeft Travis samen met zijn poes Jeane een zorgeloos leventje in een caravan in het zuiden van Amerika. De buitenlucht, vrijheid en een stapel videogames… wat wenst een otaku-huurmoordenaar zich nog meer?
De rust wordt echter ruw verstoord wanneer Badman, de vader van Travis' vroegere vijand Bad Girl, ten tonele verschijnt om de dood van zijn dochter te wreken!
Travis en Badman moeten hun geschillen aan de kant zetten, de handen ineenslaan en zich een weg zien te banen door diverse gamewerelden in een poging die ene wens te verdienen, waarbij ze onderweg elke Bug moeten uitroeien.
Elke virtuele wereld kent zo zijn eigen sfeer, van regelrechte gevechtsactie tot puzzelactie, dus je weet nooit precies wat je te wachten staat – behalve een eindeloze hoeveelheid hack-and-slash-gevechten! Hak hordes Bugs in mootjes met Travis' Beam Katana of sla ze kort en klein met Badmans degelijke knuppel, en stop pas wanneer de eindbaas in elke game het tijdelijke voor het eeuwige heeft verwisseld!
Twee spelers kunnen samen spelen door elk een Joy-Con ter hand te nemen. Geef dus een Joy-Con aan een vriend en ga als duo op Bugjacht! Gebruik Skills om Bugs in slechts luttele seconden te verpletteren, of pak ze aan met supereffectieve Charge Attacks waartegen de meeste vijanden geen schijn van kans maken. Bundel de krachten in de coöpstand om tegelijk een Charge Attack te ontketenen. Je vijanden zullen niet weten wat hen overkomt!
Spring op je motor nadat je een gamewereld hebt uitgespeeld en ga op zoek naar de volgende Death Ball in hilarische scenario's met Travis in de hoofdrol. Of zak even lekker onderuit in je caravan en lees alles over games en noedels.
Als fervent gamer en liefhebber van de otaku-cultuur zou Travis Touchdowns kledingkast niet compleet zijn zonder een rijke selectie T-shirts. In Travis Strikes Again: No More Heroes toont hij vol trots zijn vele T-shirts met opdruk van indiegames uit de echte wereld, waaronder Dead Cells, Morphies Law en Hyper Light Drifter.