TT Isle of Man: Ride on the Edge 3
De Isle of Man Tourist Trophy is de waanzinnigste, gevaarlijkste en spectaculairste race ter wereld. Het circuit omvat 60 km aan openbare wagen op het Isle of Man, waaronder 264 bochten, en vereist krachtige motoren die speciaal zijn afgesteld op de race. De deelnemende coureurs trainen hun hele leven voor een kans om de ultieme accolade in ontvangst te nemen: de kampioenstitel van de Isle of Man TT.
De game bevat alle officiële content van de nieuwste TT (coureurs, motors, teams, circuit) voor een unieke en realistische ervaring. Je wordt middenin de TT gestort alsof je er zelf bij bent. En je zult alle passie en spanning voelen die deze race teweegbrengt.
Of je nu meedoet aan de Supersport- of Superbike-klasse, je kunt op 32 verschillende circuits en ruim 200 km aan wegen de adrenaline door je lijf voelen stromen. Daarnaast kun je kiezen uit een van de 38 officiële coureurs: 21 in Superbike en 17 in Supersport.