TT Isle of Man: Ride on the Edge 3
The Isle of Man Tourist Trophy is the most epic, most dangerous and most spectacular race in the world. It is a course of over 60km on the roads of the Isle of Man, includes 264 bends, and requires high-powered bikes specially prepared for the race. The riders who compete in it train their whole lives for the chance to win the ultimate accolade: being crowned champion of the Isle of Man TT.
The game includes all the official content of the latest TT (riders, bikes, teams, course) for a unique and true-to-life experience. You are plunged into the middle of the TT as if you were there. And you will feel all the passion and tension this race generates.
Whether you compete in the Supersport or Superbike class, you can ride on 32 different circuits and over 200km of roads. Simply choose one of the 38 official riders available: 21 in Superbike and 17 in Supersport.