Beleef de epische western die geschiedenis schreef
Wanneer de federale politie zijn gezin bedreigt, wordt de voormalige outlaw John Marston gedwongen om de bendeleden op te sporen die ooit zijn vrienden waren. Beleef Marstons reis door het uitgestrekte wilde westen van Amerika en Mexico en help hem zijn bloederige verleden te begraven in de bekroonde voorganger, Red Dead Redemption 2, de blockbuster uit 2018.
Inclusief Undead Nightmare, het legendarische horrorverhaal waarin de wereld van Red Dead Redemption verandert in een apocalyptische overlevingsstrijd tegen een zombiehorde.