MY HERO ONE'S JUSTICE
Vecht voor gerechtigheid in MY HERO ONE'S JUSTICE! De populaire anime- en manga-serie treffen elkaar één-op-één en Quirk-tegen-Quirk in deze 3D-arenavechtgame. Baan je een weg en kies tussen held of slechterik om je door iconische momenten heen te vechten.