Cotton Reboot!
Japans favoriete schietmascotte verschijnt in een prachtig HD-game met schitterende graphics en geremixte soundtracks. Dit is de originele 'Cute 'em up' waarin je vaardigheden worden getest en je intense emoties beleeft. Cotton en haar vriendinnen zijn eindelijk terug in de ultieme ode aan een van Japans meest geliefde gamemascottes. Kies tussen de HD-rebootmodus of speel de X68000 originele modus met perfecte pixelgraphics van de klassieke Japanse home computer.