BOUW EEN WONDERBAARLIJK UITZICHT
In de ruimte kan niemand je horen schreeuwen - noch een overwinningskreet, noch één vol frustratie. Dus wat zal het zijn, ruimtepionier, als jij de kapitein van dit alles bent?
Bouw, installeer en herontwerp je station tot in de perfectie in een volledig 3D-beeld en maak daarbij gebruik van de spectaculaire visuals van Unreal Engine 4. Bekijk je creatie in een 360 graden beeld, zoom in en uit om je te vergapen aan de schoonheid ervan.
Je productie kan ook gewoon overbelast raken, gezien de productiespanning - dus plan, voer uit en ontwerp tot in de perfectie!
Elk van deze missies heeft een achtergrondverhaal en stelt je in staat om je te concentreren op de twee speltypen om je station zo te bouwen dat je hun doelstellingen met succes kunt vervullen.
Ga je voor de meest efficiënte, de meest ijverige of de grafisch meest aantrekkelijke opstelling van je modules? Alles is mogelijk, zolang de missie maar slaagt!
Je kunt ook achterover leunen en je richten op het bouwen van het beste en meest efficiënte station dat er ooit is geweest - in onze Creatieve of Eindeloze modi die speciaal voor dit doel zijn gebouwd.