YesterMorrow
Haar wereld: verwoest. Haar familie: ontvoerd. Sluit je aan bij onze heldin Yui in een wanhopige poging om alles te redden wat haar dierbaar was! YesterMorrow is een tijdreizend 2D-platformspel voor één speler dat actiescènes mengt met puzzelelementen. Volg Yui's avontuur naar het verleden waarin ze obstakels moet overwinnen en naar verborgen locaties moet gaan om de overblijfselen te redden van een wereld gevangen in Immernacht. Met de bedoeling om de overgebleven overlevenden te helpen en haar familie te bevrijden uit de klauwen van de Schaduwen, zal wat ze onderweg ontdekt haar een moeilijke keuze laten: wat zal ze kiezen als het lot van haar wereld en de Orde van Tijdwachters in haar handen ligt?