Vision Soft Reset
Duik in de toekomst in deze tijdreizende metroidvania. Ren, spring, schiet en meer door gevarieerde omgevingen als een helderziende cyborg op een missie om een dreigende planetaire ramp te voorkomen. Het is een klassiek 2D actie-avontuur in een nieuw jasje met moderne gevoeligheden en een overvloed aan nieuwe mechanismen.