VERTICAL STRIKE ENDLESS CHALLENGE
Gebruik en combineer de vele wapens die je tot je beschikking hebt, voer ongelofelijke acrobatische luchtmanoeuvres uit door de Alpha Limiter van je boordcomputer uit te schakelen en vecht je door oneindige golven tegenstanders.
Er zijn twee spelstanden: arcadestand: anti-air en arcadestand: anti-ship. Bepaal je strategie en kies je wapens zorgvuldig om je vijand te verslaan!