Thea: The Awakening
Thea: The Awakening is een turn-based overlevingsgame die doordrenkt is met Slavische mythes en monsters en die zich afspeelt in een tijd nadat een apocalyptische macht, die alleen bekendstaat als The Darkness, de wereld heeft overspoeld. Er zijn volop Striga’s en Baba Yaga’s, maar geen helden, monsterdoders en grote legers die in staat zijn om ze te verbannen. Je hebt alleen een paar hopeloze en hongerige overlevenden die wanhopig proberen in leven te blijven. Jij bent hun laatste en enige echte hoop!
De game combineert een turn-based gameplay met de spanning van een rogue-like, een boeiend verhaal dat je kunt ontdekken via een reeks in-game gebeurtenissen en een uniek gevechtssysteem op basis van een complex kaartspel.