The Sinking City
The Sinking City is een adventure-onderzoeksgame in een open wereld die geïnspireerd is op het universum van H.P. Lovecraft, de meester van de horror. De half ondergelopen stad Oakmont en haar inwoners zijn in de ban van bovennatuurlijke krachten.
Een verhaal met een benauwende sfeer, geïnspireerd op het universum van H.P. Lovecraft.