Team Troopers
Speel Team Troopers een team-based low poly art first-person shooter! Speel met je vrienden online en vecht in epische wedstrijden in een geweldige low poly gestileerde wereld.
Speel epische wedstrijden in team death match, capture the flag of free for all. Wees de frag leider, sluipen in de vijandelijke basis en stelen hun vlag, of winnen als een team en verdien munten om je soldaat of wapens aan te passen! De belangrijkste spelmodi zijn de free for all en Team Death modus offline tegen bots, daarnaast kun je online spelen met of tegen je vrienden.
Level up om je standaard uitrusting te upgraden en koop attachments voor je wapens om je wapen op jouw manier te krijgen.