Team Troopers
Play Team Troopers a team-based low poly art first-person shooter! Play with your friends online and fight in epic matches in a great low poly stylized world.
Play epic matches in team death match, capture the flag or free for all. Be the frag leader, Sneak into the enemies base and steal their flag, or win as a team and earn coins to customize your soldier or weapons! The core game modes are the free for all and Team Death mode offline against bots in addition you can play online with or against your friends.
Level up to upgrade your default loadout and buy attachments for your weapons to get your weapon your way.