Super Life of Pixel
Ga met Pixel op reis door de geschiedenis van de videogames, waarbij hij teleporteert van het ene naar het andere klassieke videogamesysteem. Je moet springen, ontwijken en goed nadenken om alle valstrikken, puzzels en vijanden op zijn weg te passeren.
Maar wacht, er is meer! Voor het eerst verschijnen in Super Life of Pixel ook zes "Special Collections"-systemen. Om de top te bereiken zal Pixel ook door deze extra, vakkundig nagemaakte oude spelsystemen moet reizen.