Slap the Rocks
Hersenkrakende blokschuifpuzzels krijgen een fantasytwist in Slap the Rocks, een retro puzzelgame waarin je een middeleeuwse schatzoeker speelt met een zwaard en een voorkeur voor stenen kapotslaan. Slap the Rocks heeft 30 levels om te ontdekken in een topdown pixelartstijl. Elk level bestaat uit een doolhof boordevol stenen, struiken en boomstronken. Het is aan jou om de witte stenen te slaan en verschuiven in de gaten om een pad naar de schatkist te maken.