Shaq Fu: A Legend Reborn
Op een dobberend bootje op een rivier bevindt zich een weesjongetje. Hij wordt gevonden en geadopteerd. Als hij opgroeit, komt hij achter zijn ware identiteit en zijn lotsbestemming. Dat is het uitgangspunt van twee van de meest geweldige verhalen uit onze tijd, maar daar houden de overeenkomsten op.