SMASHING THE BATTLE
In het jaar 2085 is een gigantische bouwwerf het slachtoffer geworden van een grootschalige computerhack, en de verbouwingsrobots vallen de arbeiders op de werf aan. Wat zou er toch gebeurd zijn?
Elke heldin heeft een unieke speelwijze die leidt tot verschillende verhalen en uitdagingen.
Fan-art, getekend door verschillende artiesten gedurende de productie, is beschikbaar als bonuscontent die vrijgespeeld kan worden in de game.