Rolling Car bevat 30 spannende levels van oplopende moeilijkheidsgraad die je vaardigheden op de proef zullen stellen! Gevaarlijke zagen, pieken, wippen of constructies met meerdere niveaus die gewaagde sprongen vereisen - allemaal in nauwkeurig ontworpen raadselachtige levels.