Renzo Racer is een razendsnel racespel in cartoon-stijl die je rijvaardigheid op de proef stelt om als eerste over de finish te komen!
Kies je bestuurder uit de selectie van 16 komische personages en race over 20 spannende banen vol bochten, gevaarlijke obstakels en onverwachte verrassingen. Ram door vernietigbare objecten, spring van schansen en kijk uit voor verspreide rotsen, omgevallen bomen, ijzel en olievlekken!