Deze game is geïnspireerd door het populaire Chinese epos 'Roman van de Drie Koninkrijken' en laat spelers de turbulente laatste jaren van de Han-dynastie beleven. Spelers krijgen te maken met de vele facties, oorlogen en helden van de saga terwijl ze er doorheen swipen om cruciale beslissingen te nemen, op het juiste moment met het juiste leger samen te werken, macht te verwerven en meer.
Ontdek nieuwe manieren om te genieten van het unieke op kaarten gebaseerde swipemechanisme van deze franchise terwijl je de vele geheimen van de uitgebreide verhaallijn onthult, strategie gebruikt in turn-based gevechten en vele onverwachte minigames kunt spelen.