Word de Black Swordsman en slacht duizenden vijanden in deze epische RPG!
Er is een oorlog uitgebroken tussen het industriële Imperium en de woeste stammen van Wilderness. Demonen en zombies steken weer overal de kop op.
Speel met de kant van jouw keuze, en maak je eigen beslissingen. Voltooi talloze missies en ontdek de geheimen van Wilderness.
Laat je personage in level stijgen en kies zelf zijn vaardigheden. Kies uit meer dan 30 unieke vaardigheden om je personage te verbeteren.