Reaper
War broke between the industrious Imperium and the savage tribes of Wilderness. Demons and carrions have returned to the land.
Play all sides and make your own decisions. Take countless quests and uncover the secrets of Wilderness!
Level up your character with skills of your choice. Select from more than 30 unique & tiered skills to improve your character.