Een jonge inktvis is vervloekt! Aan jou de taak om de vloek op te heffen door de diepten van de zee te bereiken met aan het eind zoveel mogelijk munten! Verken diepe zeebodems, terwijl je je vijanden uitschakelt door sirenenzang te gebruiken!