Radical Rabbit Stew
Met hapklare actiebrokken om meteen te spelen, supersnel konijnen meppen, sprankelende puzzels, gigantische baasgevechten, sappige pixelgraphics en een zinderende soundtrack is Radical Rabbit Stew een stuiterende actie-arcade-puzzelgame die perfect is voor nieuwe spelers en fans van 16-bits retro.