Radical Rabbit Stew
Featuring bite-sized pick-up-and-play action, fast-paced whack-a-rabbit gameplay, scintillating puzzles, super-sized boss fights, juicy pixel graphics and a sizzling soundtrack, Radical Rabbit Stew is a hare-raising action-arcade puzzle game perfect for new players and 16-bit retro fans alike.