NSwitchDS_RiveUltimateEdition_01.jpg
Kun je iets niet opblazen? Probeer het eens te hacken! Je kunt robots in je omgeving namelijk scannen en herprogrammeren om hun gedrag te veranderen, zodat ze je helpen… voor zo lang het duurt. Deze nieuwe bondgenoten kunnen deuren openen, je pantser herstellen en zelfs aan je zijde strijden tegen kolossale eindbazen met hun eigen, superlange levensbalken! Verzamel nieuwe hacks en gebruik ze om nieuwe binnendoorweggetjes te vinden, of nieuwe gebieden te bereiken.
Ontdek nieuwe en uitdagende manieren om de campagne van RIVE: Ultimate edition te spelen: probeer de game zo snel mogelijk te voltooien in de speedrunstand, of kijk hoe lang je het volhoudt met slechts één leven in de Single-Credit-stand. Er zijn nu ook online* klassementen voor alle spelstanden en missies!
RIVE: Ultimate Edition is een explosief schiet-en-hackspel met ouderwets vette uitdagingen in een modern, uiterst gelikt jasje. Deze game is exclusief beschikbaar voor de Nintendo Switch.