Project Blue
Verborgen in de buitengebieden van de Dezone, staat een geheim bio-lab waar onvoorstelbaar gruwelijke experimenten gedaan worden op de dakloze jongeren van een dor landschap.
Het meest veelbelovende test-subject, met de codenaam PROJECT BLUE, lukt het om te ontsnappen na een te-geslaage bio-energie augmentatie.
Nu is het aan JOU om Blue te helpen om te ontsnappen uit Theta Lab en het duistere multinationale conglomeraat dat Neo Hong Kong in zijn greep heeft neer te halen.