Hidden in the outskirts of the Dezone, a secret bio-weapons lab is conducting unspeakable experiments on the homeless youth of that concrete wasteland.
The most promising test subject, codenamed PROJECT BLUE, manages to break free following an overly successful bio-energy augmentation.
Now it's up to YOU to help Blue escape from Theta Lab and bring down the shadowy multinational conglomerate running Neo Hong Kong!