Power Rangers: Battle for the Grid
Power Rangers: Battle for the Grid is een moderne variant op de franchise van 25 jaar en biedt verbluffende graphics en levendige details. Neem het als nooit tevoren op tegen Rangers en schurken in 3-tegen-3-taggevechten. Test online je vaardigheden tegen vrienden en spelers van over de hele wereld. Een gestroomlijnd vechtsysteem verwelkomt beginnende spelers met een vereenvoudigde besturing maar biedt ook meer dan voldoende diepgang voor de meest ervaren veteraan om te leren en onder de knie te krijgen.
Generaties Power Rangers treffen elkaar gedurende de 25-jarige geschiedenis van het multiversum. Ervaar authentieke maar opnieuw vormgegeven Power Rangers-gevechten zoals nooit tevoren.
Power Rangers: Battle for the Grid bevat een traditionele vechtbesturing. Deze game is makkelijk te leren maar moeilijk om onder de knie te krijgen en is ontwikkeld om spelers van elk niveau een spannende ervaring te bieden.