Ping Pong Arcade
Ping Pong Arcade stelt je vaardigheden op de proef met een reeks uitdagende spelmodi en aanpassingsopties. Ga van beginner naar prof met vijf moeilijkheidsgraden passend bij de vaardigheid van elke speler. Verover de campagnemodus door tegenstanders te verslaan op vijf verschillende locaties, waaronder een speelhal, een stadion en een Japanse tuin. Ontgrendel elf “superkrachten” terwijl je speelt en gebruik vaardigheden zoals “Ultra Hit”, “Giga Paddle” en “Soap Bubble” om je tegenstander te slim af te zijn en te verslaan.