Stap een ethisch aangetaste toekomst binnen waarin kloontechnologie grote schade heeft aangericht aan de mensheid... en het is eigenlijk allemaal JOUW schuld! Als werknemer van een misdadige megacorporatie genaamd Infinity Inc. en uitvinder van diens Quantic Matter Replication Device (ook wel bekend als de QMRD en oorzaak dat de wereld naar de knoppen gaat), is het jouw taak om de puinhoop op te ruimen die je zelf hebt veroorzaakt.
Verken een waanzinnige wereld! Van verdacht vriendelijke AI en sektarische mafketels tot gemodificeerde mais en gekloonde panda's. Deze knettergekke toekomst heeft (bijna) alles!