Het ultieme survival avontuur wacht op je
Maak vrienden met een eigenaardige Totem en voltooi de opdrachten die hij voor je heeft. Offer spullen om experience te vergaren en upgrade de Totem om betere opdrachten te krijgen, waarmee je nog meer experience vergaart. Maak de Totem blij en wordt zijn beste vriend voor altijd!