Nira
Welcome to a world filled with diverse islands to explore and mysteries to uncover. Set forth on your journey to survive this procedurally generated universe by crafting tools to construct a shelter, build transportation, farm food, catch a tasty meal and more. Forge weapons to protect yourself from the dangers at night, when an array of enemies come to shorten your time on the islands. Upgrade your character to improve your odds of survival and take on even bigger challenges in dungeons.
Befriend a peculiar Totem and take on the quests it gives. Offer items to gain experience and upgrade the Totem to unlock superior quests that grant even more experience. Make the Totem happy and become its best friend forever.