NOT A HERO: SUPER SNAZZY EDITION
Een aan lager wal geraakte ex-huurmoordenaar, Steve, krijgt van een antropomorf, futuristisch en op het burgemeesterschap azend konijn genaamd BunnyLord de opdracht om de stad op te schonen. Steve en de andere "helden" moeten hun unieke vaardigheden gebruiken om te schieten, glijden, duiken en dekking te zoeken. Roei de criminele onderwereld uit in de drie hoofddistricten van de stad en overtuig zwevende kiezers om jouw kant te kiezen.
Een selectie non-helden: kies uit negen verschillende helden die elk hun eigen onderscheidende manier van spelen hebben.
Dynamische missies: voltooi je primaire taken en (soms willekeurige) secundaire doelen, maar verwacht altijd het onverwachte. SWAT-teams, bejaarden met pistolen, helikopters, pandaberen, mopshonden en samoerai's kunnen namelijk altijd tevoorschijn komen om je te dwarsbomen.