My Friend Pedro
My Friend Pedro is een wreed verhaal over vriendschap, verbeelding en de worsteling van een man die, onder bevel van een intelligente banaan, iedereen op zijn pad moet elimineren. Gebruik het richtsysteem en slow motion en ervaar de actie in felle gevechten door de gewelddadige onderwereld.
In slow motion: wanneer het er echt ruig aan toegaat, vertraag dan de tijd om met uiterste precisie te kunnen richten. Gebruik de GIF-generator van de game om video's van je meest spectaculaire momenten op social media te delen.