My Friend Pedro
My Friend Pedro is a violent ballet about friendship, imagination, and one man’s struggle to obliterate anyone in his path at the behest of a sentient banana. The strategic use of split aiming, slow motion, and the ol’ stylish window breach create one sensational action sequence after another in an explosive battle through the violent underworld.
Full Throttle Gun Ballet: Unleash a torrent of destruction with an incredible level of control over both your weapons and your body. Twist and turn through the air while aiming both hands at priority threats or line up a perfect ricochet to drop an unsuspecting gangster from behind.
Slow Motion Braggadocio: When the action amps up to a frenzy, bring it all into focus by shifting into slow motion to calm the nerves and steady the aim. Use the game’s automated GIF generator to easily share clips of your most over-the-top sequences over social media.