Midnight Deluxe
Gebruik je controller of het touchscreen om Midnight de nachtelijke hemel in te lanceren, maar pas op! De wereld van Midnight is een gevaarlijke, dankzij ondermeer scherpe punten, cirkelzagen en vele andere gevaarlijke objecten, en zelfs als je erin slaagt om Midnight in de veilige zone te krijgen, om naar het volgende level door te gaan, dan is er de toegevoegde uitdaging om ieder level af te ronden in het kleinst mogelijke aantal shots om alle drie de sterren te krijgen.