Speel als Marfusha, een poortwachter in een dystopische wereld, weergegeven in 2.5D pixel art, en bescherm de stadspoort tegen de invasie van de vijand.
Je wordt beloond voor elke dag die je overleeft, maar je zult steeds meer belastingen moeten betalen tot je bijna niet meer genoeg hebt om van te leven. Met je magere inkomsten zul je upgrades, uitrusting en collega's moeten betalen.
De vijand wordt met de dag sterker, en je weet niet wanneer ze je te machtig zullen worden.
Elke ochtend kun je één kaart uit drie kiezen om te kopen. Er zijn in totaal meer dan 70 kaarten met wapens, collega's, upgrades en willekeurige gebeurtenissen. Kies zorgvuldig waar je je geld aan uitgeeft en maak Marfusha en haar collega's sterker, terwijl je ook zorgt voor de juiste uitrusting om de vijandige aanvallen te kunnen weerstaan.