Lost Lands: Stories of the First Brotherhood
Een onbekende entiteit sluipt door de valleien en vernietigt alles op zijn pad. Alleen een sterk team van vrienden kan het aan.
"Lost Lands: Stories of the First Brotherhood" is een avonturenspel in het genre van verborgen voorwerpen, met veel minigames en puzzels, onvergetelijke personages en gecompliceerde missies.
Bewoners van de valleien maken zich zorgen over de verschijning van een mysterieuze schurk. Informatie over incidenten komt van verschillende plekken. Alle getuigen spreken van hetzelfde beest, dat zo snel is dat je het onmogelijk kunt zien. De meest bekwame student van de Academie voor Magie zal proberen om met dit probleem om te gaan. Hij volgt samen met een willekeurige partner het spoor van het beest en helpt de getroffen bewoners van de Verloren Landen. Vrienden worden echter gedwongen om de situatie anders te bekijken en hun plannen te veranderen nadat ze de vijand hebben ontmoet. Het avontuur verenigt de partners en de "Eerste Broederschap" wordt geboren in de smeltkroes van beproevingen.