Let’s Play! Oink Games
De voortdurend groeiende spellenmaker, Oink Games, heeft wereldwijd meer dan 1 miljoen exemplaren verkocht en brengt zijn werken nu naar de Nintendo Switch! Speel deze bordspellen op een nieuwe manier, met vrienden of familie, in elke situatie. Zowel online als offline, Let's Play!
Winnaar van de 1e Game Market Hoofdprijs! Een groep avonturiers kwam samen op een onderzeeër om te proberen de schatten te verzamelen die op de bodem van de zee liggen. Iedereen is gekleed in duikpakken, maar navigeren in een heel oude onderzeeër betekent dat je dezelfde zuurstoftank deelt. Als een van hen te diep duikt, staat het leven van de andere duikers op het spel! Zullen de avonturiers in staat zijn om veilig terug te keren naar de onderzeeër?!
Je zit vast op de maan vanwege een enorme magnetische storm die afkomstig is van de zon en al je voorraden van de aarde zijn overal verspreid.
Jij en je mede-astronauten proberen wanhopig de verspreide voorraden terug te halen, terwijl jullie zuurstofniveaus dalen.
Moon Adventure is een coöperatief bordspel waarbij iedereen moet samenwerken om de missie te voltooien.