●Play together!
Online or offline support for 2-8 players. Play with your friends online in real time! If you're a few players short, you can even play with random players or the CPU, too. In offline mode, up to 8 players can have fun with only one Switch console and one Joy-Con.
Winner of the 1st Game Market Grand Prize! A group of adventurers got together on a submarine to try and gather the treasures that sleep at the bottom of the sea. Everyone's all geared up in their diver suits, but riding in a very old submarine means sharing the same oxygen tank. If one of them dives too deep, the other divers' lives will be on the line! Will the adventurers be able to make it back to the submarine safely?!
You must try to read the movements of your rivals while utilizing your capital and three cards if you hope to become the biggest shareholder!
You are trapped on the moon due to a massive magnetic storm originating from the sun and all of your supplies from earth have been scattered across the surface.
You and your fellow astronauts are desperately trying to recover the scattered supplies, all while your oxygen levels are falling.
Moon Adventure is a cooperative board game where everyone must work together to complete the mission.